Ojjj..

Som vanligt är det superlänge sen jag skrev här... Har helt enkelt inte tid..
Idag lämnade jag in bilen igen, men nu är den helt klar! Det var ett datajobb som var tvungen att göras...
Den 2/6 kl 19 ska jag "springa" vårruset.. HAHAHA.. Vi får vl se hur mycket det kommer springas =)
Det är en hel del som händer framöver, massa med läkarbesök, jobb osv...
På onsdag har barnen o jag lite minisemester då vi ska ner till landet mellan onsdag-fredag.. Sen jobbar jag 2 helger på raken.. Inte kul, men vad gör man =) Har ju fått vara ledig 5 helger på raken nu så det är ju helt ok!
Vi har varit på landet 3 ggr nu och trädgården är "färdig" nu, men nu är det insidan som ska storstädas... Ska försöka göra det nu när barnen o ja åker ner.. Hoppas att barnen är snälla mot mamma =)

Imorgon ska jag på möte... Vill inte.... Nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback