Storhandling..

Idag har jag storhandlat, superskönt att ha det gjort och det var inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara..
Var tvungen att handla matsäck till Foffe till imorgon så då tänkt jag att ja lika gärna kunde storhandla på en gång..

Imorgon jobbar jag till 15 sen är jag ledig 4 dagar, härligt!
Åkte nämligen på att jobba 8-22 i lördags så då fick jag kompa torsdag...

På fredag ska jag till landet över dagen.. Måste rensa lite i rabatterna o så..

Har fortfarande inte fått det där brevet som jag väntat på alldeles för länge redan.. Vill veta!

På torsdag ska jag och matilda till hennes skola.. Hoppas det går bra =)

Helgen är det fullt upp, på lördag ska vi till Gävle och sen till grannen på fest, och på söndag ska jag och barnen till Skansen och fira morsdag.. Hoppas på fint väder, annars ska vi gå på ngt museum tänkte vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback