Värmen är här!

Underbart att sommaren äntligen är här! Har suttit ute väldigt mycket sista dagarna och barnen är ute hela kvällarna.. Matilda har äntligen hittat en kompis på gården som är lika gammal som henne.. Hon har ju alltid varit utanför på gården eftersom att alla andra är äldre än henne... Så hon brukar ganska ofta vara ledsen för att hon inte har ngra kompisar så jag hoppas att den här tjejen inte flyttar eller nåt..

Foffe är ute och leker med några klasskompisar i parken nu, får se om han kommer hem när vi sa eller inte, det är lätt att glömma tiden ;) haha

Jag är just nu inne i en jobba 14 dagar på raken period vilket gör att jag inte orkar/har tid att skriva här... Mitt hem sköter sig liksom inte själv, gör erat? isånafall vill jag byta :)

På fredag är det personalfest på jobbet, har inte riktigt klurat ut hur jag ska göra, vill ta bilen för att det är bekvämt, men jag vill ju kunna ta en välkomnstdrink ju.. inte för att det är hela världen med det egentligen, men det är ju inte så ofta det händer, men jag måste ta mig hem på kvällen också... bussen tog 55 minuter.... Det är helt sjukt med tanke på att bilresan dit tar max 10 minuter hemifrån oss...

Nästa fredag är jag ledig, då ska jag åka till landet över dagen för att stänga av elementen och vattna blommor o kanske klippa gräset också.. Hoppas på någorlunda väder...

Nä nu ska jag fortsätta här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback