Foffe har ökat!

Foffe har ökat ca 3 kg på bara några veckor.. SKITBRA!
Själv har jag gått ner 4 kg =) Han kanske får det jag blir av med =)
Isåfall kan han gärna få ta sådär 20 kg till ;)

Sitter just nu o tittar på bolibompa med barnen, skittråkigt så det blev datorn för min del, försöker få energi så jag orkar till jobbet imorgon, just nu är det verkligen helt knas... Min dag imorgon är PISS och jag orkar snart inte med mer såna dagar, har sjukt mycket hela tiden känns det som.. INTE kul..
Men det är bara imorgon kvar sen är jag ledig fre,lör,sön..
På Fredag ska jag förhoppningsvis ÄNTLIGEN få åka och lukta på lilla bebis som redan är 1 vecka (imorgon)
Pierre jobbar i helgen så min födelsedag (lör) spenderar jag tillsammans med barnen, ev kanske vi ska umgås med ngn då också ;) Man vill ju inte sitta inne o göra ingenting på sin födelsedag :)
På söndag är det full fart fram till kl 14, sen blir det eventullt 2 årskalas för min guddotter Mathilda som nästa vecka fyller år <3


Pierre ligger nu på avdelning på sjukan och hans OP har gått bra, tog ganska lång tid men det gick bra =) Var tydligen en rejäl grej han hade... Men nu slipper han den ;)

Nä nu ska jag hänga tvätt,platta hår, dammsuga osv osv.... Fullt ös!
Men det är ju så förbannat tråkigt när inte <3 Pierre <3 är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback