HURRA HURRA HURRA HURRA

Idag är det ingen vanlig dag för det MIN födelsedag.
Hittills har väl inte min födelsedag varit superrolig, har städat och fixat.. Skittråkigt, men vad gör man..
Vaknade alldeled för tidigt imorse, men ja hoppas att jag orkar hålla mig vaken och vara social ikväll ändå ;)
Har varit på affären och köpt mig en liten tårta också, ngt gott måste man ju ha på sin dag =)
Men annars blir det inget firande, är för gammalt för sånt..

Barnen har varit ute o lekt i snön, när dom kom in var dom som isbitar.. KALLT!
Har lyckats att laga min dator alldeles själv! Duktiga mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen :) Klart du ska ha en tårta på DIN födelsedag :)

2010-11-27 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback