Närmar sig med stormsteg..

Som sagt, julen närmar sig med stormsteg, idag har både Pierre o jag varit hemma eftersom jag är ledig och Pierre är sjukskriven efter operationen, så vi har storhandlat mat och handlat klart alla julkappar ;) Så skönt..
Har även varit uppe på vinden och hämtat alla julsaker med Matilda, åkte även till CityGross och shoppade lite nya adventsaker =) Har haft samma pynt i några år så det är ju kul att förnya sig lite..

Annars är allt okej, vädret kunde ju varit bättre, min kropp mår inte bra av det här vädret.. Men det är bara att bita ihop trots att vi har -10.. BURR!

Har precis klämt i mig räkmacka, det var skitgott! Måste ju smygbörja mitt eget firande eftersom vi inte firar mig =) För imorgon är det ju MIN födelsedag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback