så var även denna dag snart över..

Känner mig sjukt trött, även fast jag gjort ingenting idag.. Har lämnat/hämtat på dagis och utöver det har jag bara legat i soffan och slappat och lagat mat..
Imorgon är det jobb igen (hoppas jag iaf) för nu har Matildas temp börjat gå upp igen..
Skulle verkligen behöva gå till jobbet imorgon, så vi får väl se om vi får slåss här hemma om vem som ev ska vara hemma med Matilda om det blir så.

Snart  fyller jag år ;) Ska köpa en present/julklapp till mig själv i år som jag ska få på julafton ;) Bra va? Då kan ja skriva att det är från tomten ;) (ja har faktiskt varit snäll ;)

Nä nu blir det bolibompa...

Här kommer en liten bild på moster gullunge när jag lämnade henne på dagis ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback