Kalajs..

Imorgon ska vi ha kalas för Christoffer som fyller 10 år nästa vecka :)
Så idag efter jobbet åkte jag till Kungens Kurva för att inhandla det sista..
Sen hem och fixa och dona lite och nu har jag gjort Pannacotta till imorgon som Nettan ska få :)
Gjorde massor så det räcker nog till fler också :) Om inte Nettan äter upp alla.. hahaha...
Borde nog sova nu har lite fix kvar att göra imorgon bitti också så här blir det minsann ingen sovmorgon fast man är ledig, men så är vuxenlivet...

Bild på Pannacottan jag gjorde nyår 09/10... orkade inte ta på dom jag gjorde idag, men dom ser ju likadana ut :)




Och till sist en bild på min stora 10åring... (snart iaf)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Gumsan..du är så omtänksam...¨ååå jag åt bara en juh!! Visst är jag duktig=) HEHEHE..men det va jättegott gumman...älskar er alla så otrolig mycket..puss

2010-10-24 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback