Äntligen officiellt ;)

Förra veckan blev det äntligen officiellt och jag behöver inte hymla längre om att jag ska bli moster för 4e ggn.. Fast denna gång är det inte Madde som ska ha smått utan Malin ;) skitkul!! Längtar till den lill* kommer ;) 25 september är det beräknat som det är nu ;) I fredags åkte jag ner till norrköping efter jobbet för att hämta upp toa men först tillbringade jag natten hos mandel och papsen i gårdeby ;) Sen åkte toa o ja tillbaka till Stockholm för att åka på Viking line kryssning med barnen.. Barnen tyckte set var jättekul och vill åka igen nu! ;) ja hade det också jättebra, lite sömn bara men det får man räkna med när man åker kryssning ;) Idag tog Foffe vaccinationen vilket jag är väldigt fövånad över eftersom han är livrädd för sprutor blod osv.. Men han var jätteduktig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback