Byter däck

Sitter på verkstaden o väntar medan killarna byter däck på bilen.. Vi har köpt helt nya däck som ska på gamla fälgar o dessutom balanseras så det var inget vi ville göra själva ;) Sen är det dags att åka in till jobbet o "jobba". Är egentligen ledig men The boss har semester idag så då fick jag rycka in i hennes ställe.. Men det gör inte så mycket eftersom ja varit sjuk sen i tisdags o mår bättre nu.. Kolla ni på nog brother igår? Fan va ja skratta.. Jag låg ensam i soffan med hinder i knät och skratta så jag nästan väckte barnen och kissa på mig!!! Det var humor!!! Pierre kom hem sent igår eftersom han var på möte så han missade bb vilket han säkert lider av.. Inte!! Han hatar att kolla på bb.. Men inte jag ;) Imorrn ska barnen o jag till badhuset :)

Kommentarer
Postat av: Toa

Jag kollade på BB och ja skratta as mkt. =)=)=)

2011-04-01 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback