Påskhelgen..

Igår var vi i gävle hos svärmor och Roger och åt påskmat och påskfika ;) Idag åker vi ner till mamma och Stefan för påskmat, men vi stannar kvar där till på måndag.. Imorgon ska jag och barnen till landet för att fixa inför sommarsäsongen;) måste städa, fixa rabatter osv.. Kommer nog ta hela dagen, men nästa helg åker jag och barnen dit över helgen eftersom vi ska gå på mogatamarken på lördagen. Foffe tjatat om det som en galning eftersom han vill träffa morfar och det är enda ggn på året som han träffar honom.. Påskharen hade hittat till barnen idag men inte till lilla mig :( tur att jag har snälla tanter och farbröder på jobbet som ger mig påskpresenter ;) Nu fixa lite innan avfärd söderut! Hoppas alla får en bra påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback