Äntligen människa igen..

Har nu äntligen vaknat ;) inte ofta jag sover så här länge, har nog aldrig hänt :)
Trodde ju min magkatarrsvärk var bättre igårkväll, men tyvärr visade det sig att så inte var fallet.. Vaknade inatt och hade så jÄvla ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... Kunde inte sova...
Men sket i att åka till sjukan för att få snabbverkande medicin som jag fått flera ggr förut..
Det blir bara enormt bökigt och gnälligt på morgonen när barnen ska iväg och jag inte är hemma..
Så jag bet ihop.. kunde somna om på morgonkvisten, men då ringde ju klockan ganska snabbt så det var bara att kliva upp.. Mitt humör var uselt. Jag gick som en krokig Agda 90+ och dessutom kändes/känns min axel jätteskumt... Den värker och jag kan inte ha den i "rätt" läge,,,
Foffe var jättebråkig imorse och skulle minsann inte ta sina mediciner, han sa att han inte hade tagit dom, vägrade äta frukost, skulle ta med både det ena o andra till skolan, skrek och  hade ett jäkla "tonårshumör"
Medan dom små skötte sig bra, dom var jätterädda att jag skulle svimma osv.. Så dom vågade nog inte annat än att sköta sig ;)

Nu ligger jag i sängen och kollar på TV.. Bara skitsaker på TV..
Eftersom jag pratade med syrran i luren nyss o hon bakade bröd så blev jag ASsugen på att baka bröd..
Skulle vilja göra frallor med russin och kanske linfrön.. Ngn som har ett bra recept??
Vi får se om orken kommer såsmånigom......

Nu ska jag fortsätta med... ingenting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback