Är i städartagen...

Vaknade 5.30 imorse och har sen dess bara städat... Har egentligen inte hunnit med så mycket utan jag har tvättat och hängt 4 maskiner tvätt, rengjort fläkten i köket och spisen in/utvändigt, badrummet väldigt grundligt, bytt sängkläder, städat köket sen inte så mycket mer... än... Tar en break nu eftersom jag snart ska åka och hämta Pierre på jobbet och dom stora i skolan, men först ska Oliver och jag till banken, måste växla så jag har någon växelkassa på söndag..
Efter det så är det fortsättning av städandet som gäller.. Skönt att få det gjort och slippa göra det i helgen.. Och eftersom vi haft kräksjuka som härjat här hemma känns det lite fräschare att det är nystädat i badrummet...

Nä nu ska jag ta fram kläder till Oliver som minsann INTE kan välja kläder själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback