......

Som vanligt är jag urdålig på att uppdatera!
Har ingen tid, vet inte om det är bra eller  dåligt =)

Oliver har hunnit fylla 5 år =)
Som vanligt är det bara vi som firar honom förutom hans Farmor och Roger såklart!!
Han var nöjd med sina presenter han fick..

Jag jobbar som vanligt, det händer mycket på jobbet just nu och är ganska rörigt just nu men jag hoppas att det kommer bli bättre inom snar framtid ;)

Har tjafsat lite med skolan också, inte heller ovanligt för att vara mig ;)
Argbiggan... 

Stödfamiljen är så gott som klart nu, hoppas det går vägen ända fram!

Foffe har gjort EKG undersökning också för att kolla hur hans hjärta mår eftersom han har problem med väldigt hög puls, han brukar ligga mellan 100-120 i puls.. Såsmånigom kommer det påverka hjärtat eftersom det får jobba dubbelt så hårt, men än så länge visade det ingeting vilket är superskönt!

Snart ska vi på dop.. Lilla Milla ska döpas! <3

Nu orkar jag inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback