.....

Helgen som var åkte jag och barnen ner till Madde, vi blev kvar där över natten för Madde skulle jobba och mats behövde hjälå med barnen för han var sjuk, stackarn!
Så jag fick mysa lite extra med Elin,Emilia och Alma, men mest med Alma som dissade både mamma och pappa och ville bara vara hos Världens bästa moster ;) Eftersom Elin och Emilia inte är lika kramiga längre, kan det bero på åldern kanske?? ;) Fast Elin och Emilia kom faktiskt och gav mig både puss och kram när dom skulle säga godnatt ;)
Alma sov gott hela natten och väckte mig först 6.30 när hon var lite sugen på välling, men hon somnade om som en gris, vilket inte jag kunde så jag gick upp och drack lite kaffe med Malla som jag också hade dragit dit ;)

Idag var jag på möte på stadsdelen, nu är stöd/kontaktfamilj klart  till Christoffer.. Han tycker det ska  bli jättekul!
Imorgon är jag ledig men ajg måste nog in på jobbet och fixa lite ändå, och åka förbi Centrum och köpa 2 paket till på lördag för då ska Oliver på barnkalas.. Men det blir Pierres jobb att fixa dit honom, för jag jobbar hela helgen, SUCK! Skulle vilja slippa jobba helger.. tycker det är SKITtråkigt att jobba när familjen är hemma, men med det yrket jag har så slipper man ju tyvärr inte undan helgern tyvärr... Man ska väl inte klaga, jag har ju iafall ett jobb att gå till!!

Nä nu ska jag snart äta lite våfflor till middag som Pierre just nu står och fixar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback