Sängliggandes..

Har i princip varit sängliggandes sen igår fm...
Åkte till jobbet på morgonen och mådde lite illa, men tänkte att det nog skulle gå över...
Tji fick jag.. Jag var på jobbet till ca 10 sen åkte jag hem..
Började att må ännu sämre i samband med en dusch jag gjorde vilket resulterade i att jag svimmade på badrumsgolvet, lånade deras soffa och låg o vilade en stund, men mådde lite bättre efter ett tag, men ringde chefen o sa att jag åker hem..
Vi hade fått in en till kl 12 så jag skulle fått åka hem senare ändå, men ja orkade verkligen inte...
Kom hem strax efter 10, spydde som en gris och hade hög  feber... Sen sov jag i princip till nu 5.30...
Har varit vaken korta stunder däremeelan bara.. Idag känner jag mig faktiskt lite bättre.. Hoppas det håller i sig.
Har däremot en liten Oliver som har feber o började kräkas igårkväll... Så vi ligger i sängen o kollar på Cartoon Network.. Tråkigt, men här har minsann inte mamma ngt att säga till om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback