Snodd från Nettan ;)

1. Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.

4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Har du schemat med dig hem?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tack detsamma...O du e värd alla dom orden!.. -:D
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss
Jag kan tyvärr inte komma, ska vara barnvakt :(
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Har slutat spy men har fortfarande hög feber så jag tror jag blir hemma :(
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Har ni klarat er från sjukdomar fan tycker alla man pratar med är sjuka
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Redan? Jag har jobbar
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Eftersom jag älskar dig mest i hela världen så tycker jag att du ska göra som du vill 
8. Vad vill du höra mest av allt?
Berätta kvinna!!!!!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jo då det är bra, ömmar lite i brösten bara :)
10. Din romantiska replik?
Hm ok
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vi får ändra på det :) Barnen och jag saknar dig enormt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback