Väldigt oväntat av mig ;)

Det hände just en oväntad sak... Jag bestämde mig för vad jag ska ha för kläder på mig imorgon på dopet..
Tror inte ens jag kommer att ångra mig och byta 35 gånger innan som jag brukar utan att jag faktiskt är nöjd med det jag valt! Vilket faktiskt aldrig har hänt förut.. Ett stort framsteg av mig ;)
Ska dessutom chocka genom att för första  ggn INTE ha klänning i kyrkan.. DET NI!!

Annars är allt som vanligt, jag jobbar och sliter som ett djur just nu.. Befinner mig på jobbet  9 timmar per dag (vi har 7.5 timmars arbetssdagar) så jag är lite sliten nu... Men det går väl över, kanske ;)
Har skitont i ögonen.. Framförallt när jag tittar åt sidorna.. Inte kul, framförallt inte när jag kör bil och måste kolla speglarna... Hoppas att det går över inom en väldigt snar framtid...

Som sagt, imorgon är det dags för lilla Milla att döpas.. Var och köpte doppresent idag vilket absolut inte var lätt..
Var inne i 5 olika guldaffärer innan jag hittade det jag ville ha.. Tyckte inte dom hade något alls i någon affär nästan.. tråkigt, men jag blev nöjd med det jag hittade iallafall ;)

Sitter nu isoffan och kolla på Barda med barnen.. väntar på att Lets Dance ska börja så kanske jag häller upp ett glas gott ;) Det är jag värd efter denna dag!

Har även hunnit med att ta en fika på fm efter allt skjutsande på maken ;). Trevligt att bara snacka lite och dricka kaffe o äta semla ;)
Tycker faktiskt att Pierre kan ta och skaffa sitt körkort nu så att jag slipper leka taxi ;) hahaha.....

Har bakat smaskiga dumlekakor nu på kvällen som ska tas med på dopet.. MUMS!
Tyvärr har mammas chef förstört dom i mitt huvud nu.. Han kallar dom för RÖVHÅL, så varje ggn jag ser dom så kommer jag att tänka på rövhål.. INTE kul!

Nä bye bye, hoppas ni får en trevlig helg! Det ska iallafall jag ha..

Förresten nästa helg ska jag på barnbasar och sälja/köpa barnsaker, ngn som vill följa med?????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback