Vardagsrummet fullt..

Nu är vardagsrummet fullt med grejer...
Har rensat barnens rum (Matilda och Olivers) Foffe orkade inte ;) haha.. latmask!
har rensat ut böcker, kläder, leksaker, dockor, docksäng och massa docktillbehör, inlines, skridskor, pottor, sparkcyklar och massa annat skit.. Hoppas på att få något sålt iallafall ;)
Måste fixa växelkassa också eftersom många har 500 lappar eftersom det finns en bankomat i byggnaden det är i.

Barnen spelar fotbollsspel på TV som dom fått låna av Johan.. Matilda och Foffe är lika dåliga förlorare båda två..

Pierre har varit iväg några timmar och skjutit och ska iväg om en timma igen.. Då ska jag och barnen passa på att åka och tvätta bilen eftersom vi fick en gratistvätt när vi gjorde service på bilen för ett tag sen..

Imorgon vankas det jobb igen.. Kan väl inte påstå att jag är speciellt sugen på att jobba, men måste man så måste man ;)

Nä nu kanske jag ska ta och fräscha upp mig lite så inte Pierre får tuppjuck på mig när jag inte är klar och han vill åka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback