Ytterligare en dag från helvetet... ;)

Dagarna på jobbet hr tyvärr inte varit så roliga siste tiden... Personalbrist som gör att man får slita ut sig till max, vilket idag resulterade i att jag fick min jävla magkatarr tillbaka.. Mådde skit när jag åkte hem från jobbet och har legat sen dess, men nu känner jag mig faktiskt lite bättre.. Tack o lov!
Brukar ju behöva åka in till sjukan för att få mediciner när jag får så här ont, men denna ggn verkar det som mina mediciner jag har hemma faktiskt hjälpt!

Igår rensade jag klart allt som ska lämnas in för försäljning i helgen.. Matildas rum blev rejält rensat denna gång..
Så här blev  det i hennes rum ;)










Lite av alla grejer som ska väck! (Ja inte barnen alltså ;)




Andra högen...






Igår körde jag Pierre till skjutbanan i Solna så medan han sköt var jag och barnen och käkade ;)






En man är ute på stan och springer på sin exfru med hennes nya pojkvän.
-Jasså du, säger han till pojkvännen, så du har fått ta över mitt gamla slitna hål? Pojkvännen är inte sen att kontra:
-Nä för fan..det var ju bara de första fem centimeterna, resten var tamejfan i nyskick ! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback