29 dagar

Idag är det 29 dagar sen jag blev sjuk och jag är fortfarande inte frisk?? Feber till och från, huvudvärk, ont i leder, svullna fotleder osv... Just nu vill jag inget hellre än att bli frisk... Är så less på att gå hemma.. Men har ingen ork kvar.. Febern har tagit på mina krafter.. Knölrosen är bättre.. Nu är benen bara fulla med blåmärken.. Men ömmar fortfarande massa... Var på Vrdc i tisdags och på måndag ska jag tillbaka för att få mina Provsvar.. Dom misstänker 2 sjukdomar.. 1 "bättre" och 1 "sämre".. Jag hoppas på att det är den bättre.. Sänkan är fortfarande hög också.. Den borde sjunkit på 29 dagar??? I onsdags fick jag hämta hem oliver från dagis.. Alla hans fröknar o kompisar är lediga så han vill inte va där.. Men nu har Pierre semester i 2 veckor så barnen är lediga.. Sen drar det igång på riktigt igen med skola o dagis.. Nu ska jag snart ge mig ut i spöregn o åska.. Yippie!! Saknar mina vänner!! Träffar aldrig dom nuförtiden.. Blä på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback