Förkyld!

Har snor i hjärnan och ont som fan i halsen.. Men man ska väl inte klaga.. Sitter på jobbet och har precis ringt mina kollegor för att försäkra mig om att ingen försovit sig.. Och alla klara sig galant ;) Igår ringde Madde o ja varann med FaceTime eftersom hon för en Ggn skull hänger med i vad som är modernt och även hon skaffat sig en iphone ;) Så nu kunde jag göra slängpussar och se mosters gull.. Men hon fick även en glimt av Pierre i kameran o då var det paj som gällde ;) Lite kul är det eftersom Foffe kallade Pierre för paj när jag träffade Pierre för 9 år sen ;) Nu gör även Alma det ;) Nu kom min första kollega så nu ska ja vara lite social o snacka lite skit ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är minst lika modern som er, bara att jag är ekonomisk o väntar tills det är billigt;)

Du skrev inget om att Alma rata dig totalt för Pierre ;)

2011-03-27 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback