Lättnad

Idag var jag med min bil på detta ställe :





Den gick igenom men fick en "bra att veta".. Så jag ska byta bromsklossar fram, den högra var sliten, men
det är lika bra att byta båda på en gång.
Måste även byta glödlampor bak till båda blinkers för dom har tydligen "bleknat"..
Men ingen ombesiktning behövs och det är huvudsaken ;)

Igår fick jag höra en ganska "obehaglig" "cool" "annorlunda" osv grej..
hmmm... väldigt mysko, men coolt samtidigt ;)

Imorgon jobbar jag bara 8-12 sen blir det VAB 12-16 för Foffe ska till läkaren igen för att kolla sin puls och blodtryck vilket han gör ofta.. Men det är ju bra att dom kollar den ofta eftersom han ligger väldigt högt ;)

Nu blir det Familjen Annorlunda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback