Ledig dag men ändå fullt upp..

Har varit ledig idag men ändå haft späckat schema..
Vaknade 05.45 imorse, fixade morgonbestyren och väckte barn och körde dom till skolan och dagis..
Direkt till Fagersjö för att hämta upp Cilla och köra henne till jobbet innan jag åkte vidare mot Vårdcentralen för att ta socker och långtidssocker.. Sockret jag fick svar på direkt låg på en ok nivå denna gång, nu är det bara att vänta på långtidssockret också ;) sist såg det bra ut så jag hoppas det gör det även denna gång..
Har gått ner några kilo dom sista månaderna också så det kan ju vara det som gör att det ser bättre ut nu än dom andra 3 ggr jag tagit prov.. Men som sagt, hoppar inte av lycka fören jag fått svar på långtidssockret...
Om det är bra, behöver jag inte komm tillbaka förens om 6 ¨månader..

När jag hade varit på VRDC åkte jag hem och satte mig och slöa vid TV och data en stund innan det var dags att duscha o piffa till sig och åka och hämta Pierre på jobbet sen Matilda på skolan och sist Oliver på dagis...
Vidare till Bagarmossen där Pierre skulle köpa skott till sin picka men när vi kom dit så var det ingen där så vi åkte till jobbet emellan och kollade av lite inför helgen och nästa vecka och hämta nycklar som ja behöver imorgon eftersom jag jobbar i helgen :(
Barnen smaskade på kakor ;)

Sen åkte vi tillbaka till Gubbängen så Pierre fick uträtta sina ärenden..
Sen var det bara att åka direkt hem och laga mat, idag blev det tacos och nu sitter jag åter i soffan och "latar" mig efter att ha ätit mig proppmätt, druckit kaffe och gjort helgens schema ;)

Nu blir det fredagsmys resten av kvällen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback