Morgonbestyr

Nu är dagens morgonbestyr över så jag hinner göra ett inlägg..
Har hunnit sminka mig, klä mig, bädda sängarna, dragit upp alla persienner, druckit kaffe, kramats med barnen och fixat lite smått.. Snart är det dags att bege sig till dagis för att lämna Oliver och sen vidare till skolan för att lämna Matilda..
Igårkväll var jag och tränade, kändes i benen.. brände som attan pga träningsvärken, men det lär väl gå över hoppas jag..
Ikväll blir det en tur till Carmen på ljusparty..
Kors i taket har jag varit iväg hemifrån 3 ggr denna vecka, det har inte hänt på evigheter ;)

Imorgon är jag ledig så barnen och jag tar sovmorgon tror jag.. Men måste till VRDC mellan 7.30-10 för att ta mitt jäkla sockerprov.. blä! Men det ska bli skönt att få det överstökat och hoppas på att det inte visar ngt denna ggn som det gjort övriga 3 gånger.. Vill INTE ha diabetes... 

Nä nu ska jag fixa vidare innan jobbet kallar..

Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback