Schackfyran..

Igår var Foffe i Globen och tävlade i schack.. Han vann 3 av 4 matcher men var ändå inte nöjd.. Han ville minsann vinna alla ;) Han var bäst i klassen iaf ;) tyvärr var det många i hans klass som inte kom vilket gjorde att d fick mindre Poäng.. Men dom kom på en tredje plats och då var det mot Stockholms alla skolor så det tyckte jag var skitbra ändå eftersom typ halva klassen inte var med... Han vann en vikinglinekryssning ;) När jag hade hämtat honom vid 19.30 så åkte vi direkt till Nettan för att han ska vara där i helgen.. Så då fick jag lite gos med tjejerna, det gör mig glad ;) Idag är det jobb som gäller.. Är skitförkyld men ska bita ihop och vara här ändå tänkte jag ;) Är inte ledig förens på fredag.. Känns som en evighet.. Även fast jag var ledig igår.. Matilda var hemma med mig eftersom hon varit sjuk hela veckan Så vi åkte och storhandla kl 8 på morgonen och sen vidare hem för att städa ur kyl och skura invändigt och frosta av Frysen.. Puh!! Det var inte kul, men väldigt välbehövligt.. Längtar tills att vi snart kan börja åka till landet igen.. Underbart!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback