Soffhäng på jobbet...

Brer ut mig på jobbets soffa just nu ;) Förkyld som fan o tror även att febern har hittat mig.. Känner att jag inte har råd att vara hemma tyvärr.. Men nu är det 30 min kvar till jag börjar så jag kan ligga här med gott samvete ett tag till ;) La mig tidigt igår och somnade som en stock.. Skönt! Foffe kom hem från Nettan igår, med en tand mindre än när han åkte ;) Tyvärr tyckte han att tandfen var snål ;) I helgen tänkte jag och barnen åka och bada.. Dom har tjatat och tjatat i evigheter men eftersom jag hatar allt Vad visa mig i baddräkt heter så har det inte blivit så ;) men nu har jag hittat en baddräkt jag kan tänka mig att visa mig i ;) Nä nu ska jag soffslappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback