Träningsvärken kommer smygandes..

Var och tränade igår efter ett väldigt långt uppehåll.. Kändes inget alls imorse i kroppen, men nu har jag väldigt svårt att sätta mig/Resa mig och gå i trappor.. Det är inte kul med träningsvärk kan jag lova!
Men ack så skönt att komma igång med träningen igen.. Dags igen imorgon att vara duktig o gå tillbaka till gymmet ;)

Har även fått tillbaka min strålande smärta i handleden, men ska ta det med läkaren när jag träffar henne snart ang diabetesen..

Foffe var superduktig när han var med mig Söndags, han räknade och växlade och fixa o grejja och jag fick inte göra ngt nästan, han tyckte det var jättekul och vill göra om det ;)

Idag drog jag med Pierre,Matilda och Oliver och storhandla.. gick snabbt o smidigt...
Foffe är ju borta hela veckan.. tomt här hemma utan honom.. <3

Nu ska jag fortsätta kolla på Sofias änglar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback