Tripp till berglund's

Tog en tripp till fam Berglund nu ikväll ;) trevligt.. Drack lite kaffe och fika på goda kakor ;) Lämnade lite kläder som jag hoppas gör lite nytta eftersom dom legat undanstoppade till ingen nytta ;) Nu är jag hemma igen och kolla för en ggns skull på bigbrother ;) brukar inte kolla på det eftersom Pierre verkligen inte tycker om det.. Men idag har han fullt upp med att sy ett hölster med grejer som han köpt ;) Så han skiter i att ja kollar på bb ;) Han kanske ska sy varje kväll?? ;) Känner mig bättre idag faktiskt.. Skitskönt! Hoppas det inte vänder tillbaka igen.. Men ja är hemma imorrn också sen är jag ledig så ja jobbar inte fören på måndag ;) Nu ska jag fortsätta kolla på bb Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback