Helgen

I fredags åkte jag och barnen ner till Mamma och Stefan först. Jag och Stefan tog en sväng till Ikea i Linköping för att köpa parasoll och nya utrmöbler till landet.. Mamma o Viktoria var barnvakt åt barnen sålänge. Sen åkte vi förbi Norrköping för att plocka upp Malin som skulle med oss ut till Madde i Mats. Barnen somnade sent o så även jag, men ändå gick ja upp tidigt på lördagen eftersom Alma inte tyckte moster skulle sova ;) Vid 9 åkte vi mot mogatamarken där vi gick omkring till em.. Vidare till Madde för att lämna barnen o sen åka o skruva möbler på landet.. Trodde jag.. Då börjar det regna. Så den iden fick ja skippa.. Vi skulle även sovit på landet men vi blev kvar hos Madde ändå.. Åkte o kollade på en eld med barnen vid 20 tiden.. Sen slocknade barnen som grisar o vakna inte förem efter 8 allihop på söndagen.. Skönt! Återigen blev ja väckt av Alma bus! Men denna ggn en bättre tid ;) Igår var vi till veterinären med tequila.. Det gick faktiskt bra! ;) Nu är det dags att lämna barn och åka till jobbet.. Känner mig trött frusen o sjuk så vi får se hur dagen går.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback