iPad 2

Idag fick jag min iPad 2 som Pierre beställde för ca 2 veckor sen. Ny leksak är alltid kul! Jobbar tis-tor och lör-ons sen har jag semester!!! Blir 4 1/2vecka ca eftersom jag har min lediga helg v.22 fast min semester egentligen börjar v.23 I helgen som var så umgicks jag med grannen fredag,lördag och söndag... Rekord tror jag minsann det är.. Alltid kul att umgås men efter 3 dgr kanske det int är lika trevligt längre ;) men det var helt ok!! På fredag har vi personalfest på jobbet, hoppas på att alla trevliga människor kommer ;) Det blir bastu,karaoke o dans! Kan bli kul.. Julfesten blev ju kanonkul o väldigt sen.. Tror iof inte att jag kommer orka va uppe sent eftersom klockan ringer typ 6.45 på lördagsmorgonen.. Blä! Varför alltid lägga pfesterna påp mina jobbhelger??? Jaja det kommer nog bli nice ändå... Igår cyklade oliver utan stödhjul! Min duktiga kille! Och min tålmodiga granne som sprang o hjälpte oliver ;) Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback