Lite bilder

Packar för fullt, trots magkatarrsont :(
Har ju bestämt att jag och Matildad och Oliver åker till landet redan imorgon efter skola/dagis..
Sen kommer vi hem igen på söndag..
Foffe ville vara kvar hemma med Pierre..
Får se vad vi ska hitta på i helgen..

Idag är det dag  på LCHF och det går kanon!
Har precis bakat frukostmuffins som jag ska ha på landet i helgen ;)

Blev inget dynköp till utemöblerna på landet, tyckte inte dom hade ngt bra, jag som sååå gärna vill ha dynor så vi kan sitta ute i helgen utan att få träsmak i rumpan ;)

Nu blir det TV resten av kvällen, packa lite mer först bara ;)

Barnen har haft vattenkrigspremiär idag ;)

Är urusel på att lägga upp bilder, men här kommer några från sista tiden iallafall ;)


Matilda och Oliver



Malins mage ;)




Jag myser med Alma




Pierre spelar hockey





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback