Kryptiska inlägg...

Har varit väldigt kryptisk i mina inlägg senaste tiden...
Men nu är det mesta klart..
Mina grabbar har ju diagnosen ADHD och nu var det Matildas tur att göra en utredning.. Idag kom den.. Hon har asperger.. :( känns skit samtidigt som det känns skönt att veta när hon ändå bara är 7 år.. Alldeles för många får diagnos för sent...
Jag har ju vetat länge att hon är annorlunda.. Men hon är min tjej o jag älskar henne oavsett vad hon har för svårigheter!! Men att ha 3 barn med särskilda behov är EXTREMT tufft..
Det är krävande till mängder....

Den andra saken är att jag bestämt mig för att säga upp mig på jobbet... Vill inte egentligen men det är så mycket nu där att jag känner att det går ut över min familj o mitt privatliv...
Ska på intervju på ett annat jobb imorgon fm så får vi se om det blir ngt med det eller inte..

Det är tufft nu! Men jag överlever!! ;)

Imorgon ska jag träffa min älskade lillasyster Emelie <3 längtar sååå efter henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback