Fullspäckat schema!

Har mängder med saker på min att göra lista.. Det är läkarbesök, utv samtal, föräldramöte, osv... Trivs ju ior när det händer saker men ändå...

Min lilla älskade prinsessa Johanna lämnade oss för 1 vecka sen.. Hon hann bara bli 11 år. Varför?? Kommer aldrig förstå att du inte kommer tillbaka!
Var hos sin familj dagen efter du lämnat dom.. Dom saknar dig så älskade ängel! Jag älskar dig johanna! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! <3

Fick träffa mosters gull förra helgen också! Hon är så underbart söt! Jag vet att jag alltid säger det om bebisar men hon är verkligen extremt söt för att vara bebis <3

Har även varit o kollat på Pierre när dom spelade typ baseball med hans jobb.. Ungarna älskade det!
Idag har Matilda o ja varit hemma o passade på att storhandla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback