Inte långt kvar

Nu är det inte långt kvar, semester blir fen 29 juni-29juli... Den 29 juni dvs min första semester dag så åker Matilda och jag ner till Norrköping för att den 30 åka vidare mot Ullared på en shoppingresa! Det kommer bli kanon, inte så ofta jag kan ha egentid med min dotter så det ska bli super, vi stannar till på måndagen så jag räknar med mycket shopping och en väldigt tom plånbok resten av semestern ;) hehe...

I början På augusti blir det bröllop... Det är ett barnfritt egentligen men vi får se om vi måste ta med våra eftersom alla våra barnvakter kommer finnas på bröllopet..
Åhhh ja vill också gifta mig "på riktigt" ;)


En bild på mosters lilla busan Alma från helgen, när bilden togs var hon inte kry tyvärr..;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback