Norrköping

Igår morse när barnen var lämnade så åkte jag ner till Malin i Norrköping.
Efter några timmar tog jag med bebis ut till Hasse och Karin på landet och drack kaffe och åt lite mat.. Vidare hem till Malin en stund sen gick jag och bebis ner på stan för att möta upp toa som skulle hem t Malin..
När Jocke kom hem från jobbet så kollade vi på hockey en stund men sen gick vi ut i köket och satt oss och spelade jeopardy istället, vi skratta alla 3 sp mycket att vi fick kramp i våra magar ;) hehe...

Strax efter kl 5 imorse tyckte Jennifer att det var dags att gå upp, så nu är hennes väska packad och hon och jag drar iväg om ngra timmar.. Malin ska för första ggn sen Jennifer föddes sova utan henne.. (hon blir 8 månader om ca 1 vecka)
Så nu blir det moster och Jennifer mys dom kommande 24 timmarna <3

Vi börjar vår dag med fika hos mormor och morfar och får sällskap av toa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback