Blandat

Jaha, återigen var det superlänge sen jag skrev här... Får inte tiden att räcka till...
Oliver har hunnit fylla 7 år!

Vi går igenom en lite halvtuff period nu där vi väntar på ngt som är väldigt viktigt för oss, tyvärr finns det dom som vill sätta käppar i hjulen på oss.. Men det kommer kosta dom senare..
Oavsett hur slutet blir på detta så får vi göra det bästa av det!

Foffe har börjat dansa med några kompisar där dom döpt sin dansgrupp till roboboyz... Var och tittade på deras senaste uppträdande, dom är superduktiga!

Matilda är s vanligt, hon håller på med sin fotboll... Lite svårt för henne att lyssna på träningarna eftersom det är hennes föräldrar som är tränare (med 1 annan förälder)
Just det! På tisdag är det världsautismdagen. Då ska man uppmärksamma alla barnen med autism lite extra ;)

Jag väntar än på min optid. Den blev framflyttad pga strejk och nedskärningar men i april/maj kommer den att bli av! ;)
Har även minskat lite drygt 5.5 kg på några veckor och 12-13 cm i midjan!!


Har jobbat hela påsken så idag ska jag handla mat, tråkigt men ett måste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback